vrijdag 20 april 2012

We are almost there....

Na bijna een half jaar ongeduldig wachten en voorbereiden,  is het bijna zover.  Nog 1 weekje en we zijn vertrokken . Jippie !!!!

Ik heb vandaag de laatste aanpassingen gedaan aan de moto : op aanraden van Frank De Dobbeleere heb ik mijn duo-zadel verwijderd en de tool-box die onder het duo-zadel zit voorzien van een ijzeren, afsluitbaar deksel van Touratech.  Tevens heb ik mijn kartonnen luchtfilter vervangen door een speciale geoliede off-road filter, zodat er zeker geen stof in de machine wordt gezogen.  En stof zullen we (de moto en ikzelf)  gegarandeerd slikken - zeker als je iemand off-road volgt-.  Juist morgen nog een panty -ja een panty jullie lezen het goed - over de luchthapper spannen en klaar is kees.  Deze kan ik dan dagelijks even proper maken en terug monteren.  Better safe than sorry !! 

Dit weekend ga ik op mijn gemak mijn spullen eens klaarleggen en kijken of ik niet te veel brol ga meezeulen en ook dat ik niks belangrijks over het hoofd zie.  Mijzelf kennende (en ik zal waarschijnlijk niet de enigste zijn) neem ik steeds veel te veel onnodige prullen mee.  En zoals je weet is het heel belangrijk om met zo'n licht mogelijke bagage te reizen per motor. 

Aanstaande dinsdag 24 april, ga ik mijn moto gaan afleveren bij de transporteur en dan is het aftellen naar de 28ste , om 's morgens vroeg om 5 uur in te checken te Zaventem Airport. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten